THE MAYA MIA PALETTE

Noah överraskade med en present: Maya Mia från Anastaia Beverly Hills. 10 stycken högpigmenterade ögonskuggor i en, let's be real, bajssnygg pallet. Diggar främst färgerna från den övre raden (som ni kanske kan se) men tycker att det är en allmänt bra palett som har neutrala färger, båda matta och skimmriga, samt några färgklickar.
 
Enda minuset är väl att jag personligen hade uppskattat ifall Vanilla hade haft lite skimmer i sig då jag inte är helt cray cray i matta highlighters. Men, men! Favoriten är hur som helst Sienna: en rödbrun nyans som glider på som en dröm och passar skitsnyggt till mina gröna ögon och färgen Nude (stör mig så jävla hårt på namnet. Pale Nude please! Har svårt för "nude" som allmänbegrepp för beige toner då knappast alla på denna jord har "nude" som hudfärg, men det hör inte hit) är perfekt att smacka på över hela ögonlocket när jag vill köra på en no make up-make up.
 
Kostar 29 US dollar hos företaget egna hemsida här och här kan ni se ett lite mer utförligt klipp med paletten från Batalash.



KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback