KÖPENHAMN I BILDER DAG 1

Precis så här pigg är jag när jag måste gå upp 5 på morgonen för att åka till Arlanda. Hatade allt och alla och inte ens en liter kaffe kunde rädda mig. Speciellt inte eftersom att tjejen på Starbucks missade den där petitessen med laktosfri latte.
 
Men bara några timmar senare möttes vi utav detta: Morgonsolen i Köpenhamn!
 
Efter att ha dumpat våra väskor på hotellrummet var jag så hungrig att jag kunde ätit ett barn så då gick vi och åt japanskt till lunch.
 
När jag inte var en fara för allmänheten längre promenerade vi runt på stan. Jag har inte varit i Köpenhamn sedan jag var barn så vi hade en miljard fina saker att titta på. Och med "saker" så menar jag människor. Dra åt helvete vad mycket ögongodis som knatar runt på gatorna i Danmark. Det är ju nästan så att en blivit sugen på att emigrera söderut efter det.
 
Vi promenerade ner till Nyhavn och bara dog. Hur vackert får det vara på en plats egentligen? Pastellmålade byggnader, kanaler och segelbåtar i trä. Efter att ha ninjasparkat ett ovetandes turistpar lyckades vi sno till oss ett bord på en utav alla hundra uteserveringar och spenderade eftermiddagen till att pimpla öl i det fina vädret.
 
Framåt kvällen gick vi tillbaka till hotellet för en power nap innan vi bytte om och gick ut för att äta indiskt till middag. Kameran fick stanna kvar på rummet eftersom att den väger snäppet mindre än ett ton.
 
Det visade sig att vi bodde i ett arbetarkvarter, för att uttrycka det lite... mormorsvänligt. Det här svarta monstret hittade jag i en butik ner för gatan. Den var så sjuk att jag var tvungen att fota. Kan någon vänlig själ snälla förklara för mig vad man ska göra med 50 cm penis? Ha som prydnad, hammare eller använda som mordvapen? Frågorna är många.
 
Hur som helst, efter dildobeskådningen kände vi oss klara för dagen och gick hem och somnade som två nerklubbade barn i vår vrålsköna hotellsäng. Första dagen i vårt fagra grannland var precis så underbar som man kan önska sig.



KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback