BLÅ SOFFOR OCH ÅNGEST

Det här med soffa är ju omöjligt! Vi velar lite mellan en liknande grå som jag bloggade om här eller en ljusblå. Yes. Ljusblå. Den längst upp till höger och den längst ner till vänster kommer från IKEA och har fått mina lystna blickar under en längre tid. Men alltså, det är ju skitsvårt att välja! Våra krav på en soffa är att den inte helt otippat nog ska vara skön och liggvänlig, ha låga armstöd, synliga ben och vara snygg bakifrån eftersom att den antagligen kommer få stå mitt i rummet. Och så behöver den ju inte kosta motsvarande tre organ på svarta marknaden. Jag tycker dessutom att det skulle vara sassy att ha en i sammet men Noah får panik och spykänslor av att tafsa på sammet så jag antar att jag får glömma det :(


Postat av: melws

AAAH köp den från ikea. jag har den fast i vitt rått tyg och det är fanemej en soffa att bo i. Alla mina vänner säger att min soffa är så skön. Att den har gigantiskt sittdjup är ett plus.

2015-10-20 20:10:38
Postat av: melws

AAAH köp den från ikea. jag har den fast i vitt rått tyg och det är fanemej en soffa att bo i. Alla mina vänner säger att min soffa är så skön. Att den har gigantiskt sittdjup är ett plus.

Svar: Fan vad najs! Jag ÄLSKAR den men måste sälja in det till den där snubben som tydligen också vill vara med och bestämma.
Den där Holden

2015-10-20 20:10:38
Postat av: Amanda

Jag röstar för en grå soffa som en inte tröttnar på. Vi har en grå från Mio som vi livar upp med mängder av kuddar. Lättare att byta färgtema på det viset. Alt. bild nummer 4 om du förstår vilken jag menar. Den ser lite mer gråblå ut :)

Svar: Tack för input! det här är ju supersvårt :(((((
Den där Holden

2015-10-21 14:13:03
Postat av: Tilda

Hej! Var ifrån kommer soffan till vänster på näst sista raden ifrån? :)

2017-03-16 16:32:10

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback