LUSH LIFE

Ni som har alarmet ställt på 06.00 varje morgon - hur överlever ni? På riktigt alltså. Vi gick upp så där omänskligt tidigt imorse för att köra Charlie till veterinären på andra sidan stan för miljonte gången. Han ska operera bort tänderna igen så det kändes tomt och lite exotiskt att kunna äta min frukost ifred i soffan utan att att bli antastad av en matskadad kanin när jag väl kom hem. Jag ska hämta honom ikväll igen så min dag spenderas med Lush-plugg. Jag kan ju som sagt inte göra något lite så där mysigt och lagom sunt, nej jag går all fucking in och vill kunna allt. Inte bara vad produkterna heter utan vad de innehåller, är bra för och storyn bakom dem. Jag älskar själv när man kan promenera in i en butik och personalen verkligen kan sin skit. Jag vill vara the fucking Rafiki of Lush och blända alla med min kunskap. Ja, jag är lite sjuk i huvudet.


Postat av: Amanda

När jag är ledig går jag aldrig upp före 12. Håller btw med som tusan ang att det suger när personalen inte vet vad de pratar om.

2015-10-30 01:34:47

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback