NYTT: YOGA BOMB

Hur luktar total inner peace? Precis som Yoga Bomb från Lush! Den här glittrande verklighetsflykten är kryddig och jordig tillsammans med lätta toner av citrus. Den är hångel med tatuerade gitarrister och sena kvällar med rökig whisky och dyra underkläder. I badet bildar den ett brusande mjukt skum och ändrar färger vilket får mig att vilja migrera till mitt badrum för all framtid. Huden lämnas mjuk med ett lätt guldigt skimmer och svinsexig doft.
 
Pris: 65 kr styck.


Postat av: Amanda

Hej! Hur har du det? Det har varit lite tomt här sista tiden men det kanske beror på jobb? :) Tänker på dig, kram <3

2015-11-12 16:41:39
Postat av: Hen heter A

Jösses.. Hatten av, asså, för att du klarar av att jobba i den där affären. Jag fixar inte ens att gå in i den innan min hjärna signalerar förgiftningssymtom.

Men vad min hjärna säger är inte helt att lita på. Den säger nämligen att tvålarna där inne ser så goda ut att jag nästan vill smaka på dom.

¨Låt oss säga att en klumpig pandabjörn kommer in och typ SÄTTER sig på ett bord med tvålar och badbomber på. Det mesta är trasigt. Får du då ta hem det som inte går att sälja?

2015-11-15 16:37:01
http://vingslaget.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback