VILL HA X 5 YTLIGA

→ Nya tshirts av bra kvalle. Både enkla svarta och vita i shyssta snitt (Gina Tricot har bra budget-varianter) men också lite urvättade band-tishor pga det bästa som finns.
 
→ Mörka läppar, markerade bryn och uppsatt hår <3 Knalliga färger och jag brukar inte gå ihop så bra, men med den här looken känner jag mig som en urtjusig emo-Snövit.
 
→  Fina små sot-naglar! Jag älskar Hayao Miyazaki, Spirited Away och sotisarna. Ja, och svarta naglar såklart.
 
→ En ny skinnjacka. Noah kirrade en i fredags från Deadwood och den är så fin att jag går av. Nej, skinnjackor av äkta läder är inte direkt djurvänligt, men Deadwood gör sina jackor på återvunnet skinn som annars skulle slängas så det känns okej. Speciellt med tanke på att en skinnjacka håller örti livstider om den tas hand om = shysst mot miljön.
 
Rosie Huntington-Whiteley's frilla. Det krävs mycket självkontroll för att inte galoppera till närsmta sax och massakera mitt hår. Fast det blir nog något åt det här håller när jag väl tar tummen ur anus och bokar klipptid. Jag ska bara övervinna min livslånga frisör-fobi först.
 
- Alla bilder är skamlöst snodda från internettet.



KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback