EN SNÖIG TISDAG

Det är så jävla kallt att jag fått klämma in mina tuttar i en alldeles för liten push up-bh enbart för att få värmen från tre kilo bh-stoppning. Fryser så mycket att jag sträckt en muskel i axeln och mina händer är ständigt lite lila. Jag är fan inte ämnad för detta pissiga klimat helt enkelt. Skulle behöva öka mitt underhudsfett med cirka 300%.
 
Men idag har jag sovit ut, pimplat lite för mycket kaffe och spatserat runt på stan med Noah tills våra genitalier blivit till frost. Vi har glott på svindyra pinnstolar (2400 kr för EN stoljävel?!), gjort lite ärenden och fikat hemma hos hans mormor. På vägen hem köpte vi med oss middagsingredienser så snart ska vi bygga ihop minipizzor. Jag vill säga att det är här med vinter och grejer är fint, men nej. Jättenej. Långa bad och te-pimplande kan man ägna sig åt precis lika bra även fast det inte är minus en miljard grader utanför fönstret. Eller så bor en inte i shady andra hands-lägenheter med värdelös värme.



KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback