ETT JOBB SOM BRINGAR LIVSPEPP

Efter det där ångestbefriande telefonsamtalet i höstas där jag erbjöds ett kneg på Lush har jag haft några utav de bästa veckorna i mitt liv. Jag har gått på asfeta utbildningar, fått löjligt fina kollegor och sedan dess spenderat mina dagar med att sensuellt tafsa på badbomber. Ni hittar mig alltså nu för tiden i Sveriges största (och finaste) Lush-butik och jag kan inte tänka mig ett jobb som passar mig lika bra som jag passar det. Skönhet som är ekologisk och inte djurtestad <3
 
Det kommer, inte helt otippat nog, bli ett jäkla tjat om Lush från och med nu. För enkelhetens skull har jag knåpat ihop en ny kategori där alla fellow Lush-nördar kan hänga: Lush Lajf. Jag vill dock bara vara jäkligt tydlig med en sak: Jag kommer inte skriva om produkter för att göra smygreklam för mitt jobb, utan bara berätta om grejer som jag verkligen, veeerkligen älskar. Att jag varit en torsk för Lush-grejer sedan barnsben är knappast någon hemlighet så det känns bara roligt att få dela med mig om alla väldoftande grejor lite oftare, speciellt några som blivit nya favoriter. Blir det för mycket får ni väl säga ifrån. 
 
Ja men så ligger det till i alla fall. Glöm inte att säga hej till mig om ni glider förbi. Jag är trevligare än vad jag ser ut ty jag är ett offer av resting bitch face syndrome. Låt mig kleta skrubb och lotions på er och skratta åt mina torra och olämpliga skämt. Det blir fett mysigt, jag lovar.


Postat av: Emilia

Smet in på Lush i Kingston idag, utanför London. Älskar att jag numera bara har 15 minuters cykeltur till väääärldens bästa affär ungefär! Om du får tipsa om 5 produkter, vilka väljer du då?

Svar: Men sån jäkla lyx! Härligt :) Skitbra fråga... Får nog slänga ihop ett inlägg om det för det är omöjligt att svara på på rak arm. Puss!
Den Där Holden

2016-01-13 23:51:30
http://pezone.blogg.se
Postat av: Amanda

Är som jag tror jag sagt tidigare SJUUUUUKT AVIS på ditt meganajsiga jobb!!!!!! Du får för min del gärna göra ett inlägg om Emilias tips!

Svar: Skitbra idé! :)
Den Där Holden

2016-01-14 01:29:31

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback