LÄGESRAPPORT

Jag glider runt med så mycket ångest att jag vill kräkas. Massa små och stora saker angående vårt lägenhetslån strular och om två veckor är det tänkt att jag ska sätta nycklarna i dörren för första gången. Ja, om vi ens fåra några nycklar nu alltså. I can't adult more. Vill vara tretton år igen där mitt största problem i livet är att jag ringt upp en telefonräkning på 1200 kr och att killen jag hånglade med i fredags använda alldeles för mycket tunga. Men för att mildra min vuxenångest klämde jag och Noah ner oss i ett honungsdoftande bad imorse med guldiga bubblor. Vi låg där tills vi blev skrynkliga och Noahs ben somnade. Efter det smorde jag in mig med allt härligt jag kunde hitta hemma, vilket är en jäkla massa om en jobbar på Lush. Nej men fy fan för skit man inte kan göra något åt men som kan påverka hela ens liv.


Postat av: Lili

Vad jobbigt, hoppas det löser sig! nackdelen med att vara vuxen... skulle dock ändå inte vilja byta det mot barndomen!

2016-01-21 14:51:23
http://zilverka.blogg.se/
Postat av: Amanda

<3

2016-01-21 15:43:32
Postat av: Amanda

Hej! Hoppas att du har det bra. Tänker på dig emellanåt och tror inte att jag är ensam om att sakna dina inlägg :) Ingen press dock, fokusera på det som är viktigt i ditt liv just nu och ta hand om dig. Kram!

2016-02-19 20:19:34
Postat av: K

hej, googlade på blå sammetssoffor, fann bilder på snygga sådana i din blogg 👍🏼, får jag fråga var du hittade sofforna på bild 1, 4, 6 och 8?

tittade runt lite, många fina bilder på din blogg, både på eget taget samt hämtade,

Tack på förhand,
vänl hej K

2016-03-01 01:57:26

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback