OCH HON LEVER

Hej kompizar! Jag är ju inte så där jättebra när det kommer till stora förändringar i mitt liv, så i och med mitt nya jobb och därmed slutet på ett års sjukskrivning behövde jag få lägga bloggeriet på hyllan ett litet tag. Tråkigt men nödvändigt. Jag älskar mitt jobb (mer om det senare) och jag har kommit fram till att jag älskar mitt skeva liv också. Det är stort. Jäkligt stort faktiskt eftersom att jag vid den här tiden för ett år sedan varje dag grät tills inte ens klipp på tjocka kattungar kunde få en gnutta livslust fladdra i mitt lilla bröst.
 
För att göra den här livsomvändningen officiell tog jag tummen ur anus, mötte min frisörfobi och kapade av håret. Eller egentligen skulle jag bara toppa en gnutta, men tre decimeter kan väl också räknas som en lite lätt toppning? Jag intalar mig själv att ångesten satt i de där slitna längderna. Herrå bara! Alternativt att den där myten om att frisöer ej förstår sig på det allmäna mätsystemet faktiskt stämmer.
 
Nä, men om jag skulle ta och skaka liv i den här bloggen igen då kanske? Förbered er på jävligt mycket tjat om badbomber, petting och inredning ty jag och Noah flyttar om mindre än en mother fucking månad. Så kult! Inläggen kommer vara trevande och sega men så får det väl vara tills jag kommer igång. Det är lite som att försöka sig på avancerat oralsex efter att ens sexliv levt fjorton år i exil. Inte för att jag någonsin upplevt det, men ni hajar. Nä men hörrni, ska vi köra eller?


Postat av: Amanda

MEN HEJ!!! Fy sjutton vad jag har saknat din blogg! Det första jag tänkte när jag klickade upp inlägget var "gud va snyggt hår!". Har testat min första badbomb härom dagen och är frälst. Så mysigt! Den nu förbrukade var Big blue men har kvar Sex bomb och Frozen från jul. Ser gärna mängder av Lush-inlägg! Välkommen tillbaka snygging! :D

Svar: Men du alltså <3Åh vad kul att du gillade den! Du köpte ju på dig riktiga klassiker. Spara Frozen till en ledig förmiddag när du vill bli pepp på livet. Den innehåller neroliolja (apelsinblomsolja) som är bevisat att boosta humöret :)
Den Där Holden

2016-01-11 22:20:16
Postat av: Emilia

Åh JA! Nu pratar vi! Äntligen. Välkommen tillbaka :D

Svar: Hahah så jäkla sämst bloggare, tack kompis! :)
Den Där Holden

2016-01-12 00:24:26
http://pezone.blogg.se
Postat av: Ellen

Välkommen tillbaka! Och vad fin du är i håret!!

Svar: Men TACK kompis!
Den Där Holden

2016-01-12 05:46:32
http://endastellen.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback