STATUS PÅ LIVET: NEJ

Så där! Nu har jag lite tid över efter nästan en veckas konstant jobb. Förutom jobb har jag bränt hål i plånboken pga svindyra möbler, pimplat drinkar ute och gått på date med Noah. Vi åt Vigårdas veggoburgare (börjar misstänka att jag står för halva deras årsinkomst då jag käkar deras veggoburgare minst en gång i veckan) och såg sista delen av Hunger Games på bio. Eftersom att både jag och Noah jobbar i butik så hinner vi aldrig ses så det var mysigt att få tafsa lite på varandra i en biosalong för en gångs skull. Oh, the curse av att inte ha ett 9 to 5-kneg.
 
Min tisdag började med sovmorgon och ett litet skrikmaraton. Stressen över flyttjäveln börjar sätta in. Jag låste in mig i badrummet med ett rosa skumbad och kände mig jävligt zen bland mina godisdoftande bubblor. Hur fan ska jag lösa mina livsproblem i nya lägenheten utan badkar? Får typ panik på riktigt. Men det var dagens eko, det. Nu ska jag sluta blotta mig för grannarna, klä på mig och börja packa flyttkartonger.



KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback